Otevřené sání a výměna vzduchového filtru za K&N - Open airbox mod
Další úpravou byla výměna vzduchového filtru za sportovní K&N , který dá motoru víc vzduchu a další výhodou je možnost jeho vyprání a opětovného použití.
Od výměny filtru byl už jen krůček k otevřenému sání , jehož úprava spočívá v sundání vrchního krytu airboxu a vytvoření nového krytu. Já jsem místo krytu vytvořil nový laminátový s prohloubením do středu filtru ... tak jako je na fotce , skrz nový kryt vede závitová tyč a ta je uchycená do spodní části původního airboxu .
Jsou i další možnosti řešení , jako ořezání původního vrchního krytu , nebo vyřezání více větších děr do vrchního krytu , místlo laminátové vložky se dává i oválně vyřezaný plast , plexisklo ... variant je hodně.
Jde prostě o to umožnit co největší průchodnost vzduchu k filtru.
U ročníku jako je můj je navíc v rámu vložena gumová nohavice která vede skrz rám k sání a tu jsem vyndal taky aby byl průměr vedení vzduchu co největší. U novějších Buellů je rám zavařený a vzdych je nasáván vlastně jen mřížkou ve vrchním krytu ( nádrže ) airboxu v místě za víčkem palivového hrdla.