Zabudování voltmetru do budíku tachometru
Zatím poslední z úprav kterou jsem dělal je koupě malého voltmetru velikosti 23 x 14 mm - vybral jsem si zelené podsvětlení
, a rozhodl se umístit ho do místa v tachometru , kde jsou dvě volné a neobsazené žárovky . Jde mi jen o to vědět kolik voltů má napětí motorky během jízdy, a případné díky tomu rozpoznat třeba chybu regulátoru dobíjení......
a prostě jsem to tam chtěl mít :-)
Pro demontáž tachometru stačí sundat štítek , odpojit konektor vedoucí do tachometru , a odšroubovat tři matky v silentblocích a je to , pak odšroubovat několik šroubů ze zadní strany přístroje , více je vidět na fotkách....
Odstranil jsem černý plastový kryt kontrolek neutrálu ,oleje ,blinkrů ... Do bílého plastu jsem vyřezal a vybrousil otvor pro voltmetr, ten jsem pak usadil , proti displeji voltmetru jsem vyřezal do černého krytu obdelníkový otvor . Na displej voltmetru jsem nalepil jednu vrstvu tmavé folie na okna aby nesvítil agresivní zelenou jako neutrál :-)
Více detailů z práce kolem zabudování je na fotkách ....
Po usazení displeje jsem okolní bílý plast natřel černou matnou barvou aby nebylo vidět žádné rušivé linky po nasazení kouřového krytu nad kontrolkama
Toto zapojení jsem viděl na Buellxb.com .. jde o připojení v místě odkud vede osvětlení budíku...
A poslední foto ... nastartováno a dobíjení jede o sto šest .. vše v pořádku :-)